nedeľa 12. mája 2013

Born to die PROLÓG

Born to die PROLÓG
-Blackie :3
Zayn Malik
* * * *
Zase sa mi sníval ten sen.
Som na lúke plnej rôznofarebných kvetov uprostred lesa.
Zrazu sa spoza stromov vynorí moja starká ktorú zabili Nemci.
Príde mu mne a do ruky mi dá zlatý prsteň s vyrytím dátumom: 8.5.1945
Potom zdvihne pravú ruku, zakýve mi a zmizne.
Vtedy som sa zobudila. Ležala som na slamenej posteli v rohu miestnosti. Na vedľajšej posteli ležala moja mama a pri nej schúlená moja malá sestrička Cloe. Tvár má sviežu ako kvapôčku vody a líčka má červené ako dve čerstvé červené jablká. Očká má blankytne modré a nos má posiaty pehami a vlásky blond farby sa jej na končekoch skrucujú do prstencov.
Tento sen so starkou sa mi sníva dookola už štyri dni. Stále sa zobudím v tej chvíli keď starká zmizne. A najmä, neviem čo znamená ten dátum vyrytý na tom zlatom prsteni ktorý mi podala starká.
Moje meno je Katrin Owenová a mám 19 rokov. Mám hnedé oči tak ako môj otec. Mám hnedé dlhé vlnité vlasy po otcovi a niesom veľmi vysoká.
Píše sa rok 1941. Druhá svetová vojna je v plnom prúde a Nemci sú nezastaviteľní. Pred pár mesiacmi môjho otca povolali do vojny a mama pevne verí že sa domov vráti živý a zdravý.
Pred vojnou sme s mamou a Cloe ušli do malej dedinky na severe Anglicka.
Utrela som si oči a sadla som si. Moje bosé nohy sa dotkli studenej podlahy. Postavila som sa, zapálila som si lampáš a zobrala som ho. Nočná kvetovaná košeľa ktorú som mala na sebe mi viala okolo nôh stále keď som sa pohla.
Pomaly som prešla cez izbu do kuchyne a sadla som si za drevený stôl v kuchyni na ktorom bol biely čipkovaný obrus ktorý plietla mama.
Lampáš som položila na stôl a oprela som sa o lakeť.
Rozmýšľala som nad tým čo môže znamenať ten dátum vyrytý na tom prsteni ktorý mi v sne podala starká.

PÍŠEM TO LEN NA SKÚŠKU :D AK SA VÁM TO BUDE PÁČIŤ :) NAPÍŠTE KOMENT A JA NAPÍŠEM 1. ČASŤ :D
HOPE YOU LIKE IT ;3
-Blackie :3

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára